Helista meile
Ühiselt Tervisekeskus OÜ Ühiselt Tervisekeskus OÜ
  • Avaleht
  • Teenused
    • Tööalane rehabilitatsioon
    • Töötukassa psühholoogiline nõustamine
    • Sotsiaalne rehabilitatsioon
    • SRT teenus KOV suunamisel
    • Kliinilise psühholoogi teenus
    • Psühholoogi teenus
    • Psühhiaatri teenus
    • Kogemusnõustamine
    • Psühhoteraapia
    • Pereteraapia
    • Toitumisteraapia
    • Perearsti teraapiafond
    • Supervisioon
    • Coaching
    • Holistiline regressiooniteraapia
    • Vaata kõiki teenuseid
  • Tasuliste teenuste hinnad
  • Meist
  • Kasulik info
  • Uudised
  • Kontakt
Ühiselt Tervisekeskus OÜ

Kasulik info

    Teenusele tulemise võimalused
    Teenusele saamine Töötukassa suunamisel

    Tööalast rehabilitatsiooni saab isik, kellel on täidetud järgnevad tingimused: 

    • on tööealine (16 aastane kuni vanaduspensioniealine);
    • on tuvastatud vähenenud töövõime (puue või püsiv töövõimetus või osaline töövõime);
    • on hõivatud (töötaja, õppija, ettevõtja) või otsib tööd (on registreeritud töötu).  

    Tööalast rehabilitatsiooni saavad inimesed, kes vajavad tööle asumiseks või töötamise jätkamiseks erinevate spetsialistide ehk rehabilitatsioonimeeskonna abi. Rehabilitatsiooniteenus on kompleksteenus, mis tähendab, et vajatakse vähemalt kahte erinevat teenuse. Näiteks kasutatakse rehabilitatsiooni saamise võimalust tööl kuhjunud pingete tõttu, mis on hakanud ka füüsilist tervist mõjutama. Sel juhul vajatakse nii psühholoogi kui ka füsioterapeudi teenuseid. Isikule, kes ei ole tööga hõivatud, võib lisaks igapäevase toimetuleku toetamisele rehabilitatsioonimeeskonna poolt olla abi enesekindluse suurendamisest ja motivatsiooni tõstmisest, mis aitavad tööturule siseneda. Selleks võivad teenust osutada nii tegevusterapeut, füsioterapeut, psühholoog, kogemusnõustaja kui ka loovterapeut.     

    Rehabilitatsiooniteenus kestab üldjuhul kuni üks aasta. Töötukassa tasub kuni 1800 eurot kalendriaastas teile osutatud teenuste eest.  

     

    Kuidas saada tööalase rehabilitatsiooni teenusele ?

    • juhul, kui juba olete töötukassa klient, leppige kokku kohtumine oma juhtumikorraldajaga; 
      • juhul, kui pöördute töötukassasse esmakordselt, helistage numbril 15501 või 6696513 ning andke oma soovist tööalast rehabilitatsiooni saada, teada; 
    • kokkulepitud kohtumisel hindab töötukassa juhtumikorraldaja teie teenusevajadust;
      • lepite juhtumikorraldajaga kokku rehabilitatsiooni eesmärgi – milliseid probleeme või küsimusi peaksite rehabilitatsiooni vältel lahendama ning milliste tulemusteni jõudma;
    • valite enda jaoks 7 päeva jooksul sobiva rehabilitatsiooniasutuse https://www.tootukassa.ee/et/rehabilitatsioon;
      • lepite kokku kohtumise teenuseosutajaga tegevuskava koostamiseks või rehabilitatsiooniprogrammis osalemiseks;
      • kokkulepitud kuupäeval toimub rehabilitatsiooniasutuses kohtumine tegevuskava koostamiseks;
      • rehabilitatsiooniasutus koostab tegevuskava, tutvustab seda teile ning seejärel saadab selle töötukassasse;
    • töötukassa kinnitab tegevuskava;
    • alustate kokkulepitud ajal rehabilitatsiooniteenusel osalemist.

    Loe lisaks siit.

     

    Tööalase rehabilitatsiooni teenusel on võimalik kõigil osalejatel saada sõidu- ja majutustoetust. Loe lisaks siit. 

    Teenusele saamine Sotsiaalkindlustusameti suunamisel

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse (SRT) osutamist korraldab sotsiaalkindlustusamet (SKA). 

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenu on:

    • kompleksne teenus – inimesel on mitu probleemi, mille lahendamine ei ole võimalik üksikteenuste (nt tugiisik, psühholoog) abil, vaid nõuab mitme eriala spetsialistide (rehabilitatsioonimeeskonna) sekkumist.
    • sotsiaalteenus, mis on mõeldud puudega või piiratud töövõimega inimese toetamiseks igapäevaeluga toimetulekul. Samuti arendatakse igapäevaelu oskusi, suurendatakse ühiskonnaelus osalemise võimalusi, toetatakse õppimist ja valmistatakse töötamise eeldusi ette.  
    • olemuselt aktiivne, inimene teeb ise võimetekohaselt kõiki tegevusi, mida eesmärgi saavutamiseks on vaja teha – näiteks võimleb või õpib abivahendi abil riietumist. 

    NB! Kuna rehabilitatsiooniteenuse tulemuslikkuse eelduseks on alati inimese aktiivne osalus, siis passiivsed protseduurid nagu massaaž, ravivann, soolakamber, külmaravi jmt ei kuulu rehabilitatsiooniteenuste hulka.

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenust peab taotlema sotsiaalkindlustusametist. Taotluse vorm on kättesaadav siit.

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus (SRT) on mõeldud erinevatele sihtrühmadele:

    1. lastele
    2. tööealistele isikutele
    3. vanaduspensioniealistele isikutele

     ning teenuse korraldus neile on erinev. Loe lisaks siit.

    Otsuse saamisel sotsiaalkindlustusametist ning soovi korral teenuseid meie juurest saada registreeri teenusele helistades 522 4005, kirjutades info@yhiselt.ee või registreerimisvormi kaudu.

    Teenusele registreerimine erakliendina

    Tasulisele vastuvõtule võib pöörduda igaüks. Teil ei pea olema osalist või puuduvat töövõimet, samuti pole piiratud teenuse maht. Saate teenuseid mahus, mis vastavad Teie vajadustele ja võimalustele ning liikuda eesmärkide suunas enda poolt valitud tempos.

    Teenust osutame

    •  Ühiselt Tervisekeskus OÜ keskuses
    •  Teie kodu-, töö- või õpikeskkonnas
    •  Kaugnõustamisena interneti või telefoni teel

    Teenusele saad registeerida helistades 522 4005, kirjutades info@yhiselt.ee või registreerimisvormi kaudu.

    Teenuste asukoht

    Teenuste osutamise asukohad 

    Põhiruumid

    Meie põhiruumid asuvad aadressil Pepleri 12, Tartu kesklinnas, Pepleri ja Vanemuise tänava nurgal. 

    Sissepääs 1. korruselt Vanemuise tänava poolt. Ligipääs ka ratastooliga.

    Füsioterapeudi teenus basseinis

    Füsioterapeudi teenust basseinis osutame Aura Veekeskuses aadressil Turu 10, Tartu. 

    Aura keskus: https://www.aurakeskus.ee/meist/ . 

    NB! Keskusesse minek toimub eelnevalt kooskõlastatult koos füsioterapeudiga!

    Majutus

    Majutust pakume Tartu hotellis aadressil Soola 3, mis asub 1,3 km kaugusel Pepleri 12 asukohast (Tartu hotell aktiivseks https://www.tartuhotell.ee/). Buss nr 25 Turu peatus (peatus hotelli kõrval) või buss nr 3 Kesklinna peatusest (5 minuti jalutuskäigu kaugusel) on hotellile kõige lähemad

    Parkimine

    Parkimine Pepleri, Vanemuise ja Tiigi tänaval

    Parkimine B – piirkonnas:  90 minutit tähistatult parkimine tasuta (kellaga või paberile kirjutatult)! Vaata siit: (või parkimine aktiivseks) https://www.tartu.ee/et/parkimine

    Parkimine Aura Veekeskuses

    Aura Keskuse ees olev parkla kuulub B-piirkonda. https://www.tartu.ee/et/parkimine

    Lisainfot Aura Veekeskuse kodulehelt vaata siit.

    https://www.aurakeskus.ee/meist/uudised/uudis/2022/10/12/parkimiskorralduse-muudatus/ 

    Parkimine Tartu Hotellis

    Peatudes oma transpordiga Tartu Hotellis, on parkimine vastavalt hotelliga kokkuleppele selleks tähistatud kohtadel. Vaata siit: https://www.tartuhotell.ee/parkimine/

    Bussiliiklus

    Kõige lähemale sõidavad bussid 3 ja 25, kui soovid tulla teenuse osutamise kohta aadressile  Pepleri 12 ja Pepleri 23 juurde.

    Busside sõiduplaani Kesklinn – Pepleri suunal (peatus Pepleri) vaata siit: https://web.peatus.ee/pysakit/estonia%3A26241/aikataulu

    Busside sõiduplaan Raudteejaam- Pepleri (peatus Pepleri) suunal vaata siit  https://web.peatus.ee/pysakit/estonia%3A26130/aikataulu

    Samuti saad samade bussidega aadressile Tiigi 61 b (peatus Raudteejaam).

    Aura Veekeskuse ja Tartu Hotelli juurde sõites tuleb väljuda Kesklinna peatuses.

    Ühiselt Tervisekeskus OÜ ja rehabilitatsiooniteenuse kliendi kokkulepe

    Kliendi õigused

    • saada kvaliteetseid rehabilitatsiooniteenuseid, mis arvestavad Teie vajadustega ning aitavad Teie elukvaliteeti tõsta;
    • osaleda aktiivselt rehabilitatsiooniteenuse tegevuskava eesmärkide seadmisel;
    • olla kaasatud rehabilitatsiooniteenuse osutamise protsessi; 
    • osaleda aktiivselt rehabilitatsiooniteenustel;
    • anda tagasisidet rehabilitatsiooniteenuse osutamise kohta. Võimalused tagasiside andmiseks:
    • spetsialistile rehabilitatsiooniteenuse osutamisel;
    • Ühiselt Tervisekeskus OÜ ooteruumis paiknevasse postkasti;
    • üks kord aastas läbi viidava tagasiside küsimustiku kaudu.
    • teha ettepanekuid ja esitada kaebusi rehabilitatsiooniteenuse osutamise osas; 
    • tutvuda enda kohta käivate dokumentidega.

    Kliendi kohustused

    • osaleda aktiivselt rehabilitatsiooniteenustel ja kasutada spetsialistide poolt teenuse käigus saadud teadmisi ja oskusi oma igapäevaelus;
    • kohelda Ühiselt Tervisekeskus OÜ töötajaid lugupidamisega, austades personali õigusi ja väärikust;
    • saabuda rehabilitatsiooniteenustele kokkulepitud kohta ja õigel ajal;   
    • kui Teil ei ole võimalik kokkulepitud ajal rehabilitatsiooniteenusele tulla, teavitada sellest Ühiselt Tervisekeskus OÜ vahetut spetsialisti või info@yhiselt.ee / tel 522 4005) 24 tundi enne kokkulepitud kohtumist;
    • kokkulepitud ajal tulemata ja teavitamata jätmisel on Ühiselt Tervisekeskus OÜ-l õigus kliendile esitada omavastutusarve 30 eurot;
    • osaleda rehabilitatsiooniteenustel haigussümptomiteta;
    • osaleda rehabilitatsiooniteenustel sõltuvusainete tunnuste või jääknähtudeta. 

    Ühiselt Tervisekeskus OÜ kohustused

    • tagada rehabilitatsiooniteenuse osutamiseks vajalik professionaalne meeskond;
    • selgitada Teile rehabilitatsiooniteenuse sisu ning Teie õigusi ja kohustusi rehabilitatsiooniiteenuse kasutamisel;
    • kaasata Teid aktiivselt rehabilitatsiooniteenuse eesmärkide seadmisel, rakendamisel ja teenustel osalemisel;
    • anda Teile rehabilitatsiooniteenuse käigus regulaarselt motiveerivat tagasisidet. Julgustada teid täitma võimetele vastavaid ja arengut soodustavaid igapäevaülesandeid ning saavutama oma rehabilitatsioonieesmärke;
    • nõustada Teid valikute ja otsuste langetamisel lähtudes Teie huvidest, vajadustest ja isiklikest arengueesmärkidest;
    • töödelda Teie isikuandmeid (sh terviseandmeid) turvaliselt ja tagada Teie isikuandmete konfidentsiaalsus;
    • soovitada Teil pöörduda teise spetsialisti poole, kui me näeme selleks vajadust;
    • anda Teile informatsiooni muude toetavate teenuste kohta ja vajadusel abistada Teid teenuste kättesaamisel (nt kohalik omavalitsus, taastusravi, perearsti teraapiafond, erihoolekdandeteenus jm);
    • austada Teie õigusi ja väärikust; mitte diskrimineerida kedagi puude, soo, rahvuse, religiooni vm aluse;
    • võtta arvesse Teie poolt esitatud tagasisidet, ettepanekuid ja kaebusi ning tagada kaebuste objektiivne lahendamine. 

    Ühiselt Tervisekeskus OÜ õigused

    • Teie nõusolekul või vajadusel (nt seadusest ja lepingu täitmisest tulenevatel juhtudel) kaasata võrgustiku liikmeid rehabilitatsiooniteenuse protsessi;
    • korduval kokkulepitud ajal teenusele mitteilmumisel rehabilitatsiooniteenus lõpetada ning teavitada sellest Töötukassat/Sotsiaalkindlustusametit;
    • haigussümptomitega kliendile rehabilitatsiooniteenuse osutamisest keelduda;
    • sõltuvusainete tunnuste või jääknähtudega rehabilitatsiooniteenusele ilmumisel, teenuse osutamisest keelduda;
    • teenusele hilinemisel osutada rehabilitatsiooniteenust teenusele hilinetud aja võrra vähem;
    • rohkem kui 15 minutit rehabilitatsiooniteenusele hilinedes teenus ära jätta;
    • Ühiselt Tervisekeskus OÜ lähtub rehabilitatsiooniteenuse osutamisel Lastekaitseseadusest, millest tulenevalt teavitame vajadusel ilma lapsevanema nõusolekuta abivajavast lapsest (alus: §27 Abivajavast lapsest teavitamine) või hädaohus olevast lapsest (alus § 31 hädaohus lapsest teavitamine).
    Isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR)

    25.mail 2018.a rakendus Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus 2016/679 , mida tuntakse ka GDPR või lihtsalt isikuandmete kaitse üldmääruse nime all. Sellega seoses soovime informeerida Sind sellest, kuidas on kehtestatud Ühiselt Tervisekeskus OÜ (reg 17073090) isikuandmete kogumine, kasutamine ja kaitsmine.

    Meie ettevõtte Ühiselt Tervisekeskus OÜ andmekaitsealaste nõuete täitmiseks on ettevõtte poolt määratud andmekaitsespetsialistiks Kadri Semilarski tel 522 4005, info@yhiselt.ee. 

    Isikuandmete töötlemist puudutavate kaebustega on võimalik pöörduda Eesti Andmekaitse Inspektsiooni poole meiliaadressil info@aki.ee või tel +372 627 4135.

    Meie privaatsustingimused:

    Ühiselt MTÜ töötleb klientide eriliigilisi isikuandmeid, mille puhul on tegemist isikute terviseandmetega, mille alla kuuluvad andmed kõige kohta, mis puudutab klientide puudeid, töövõimet, rehabilitatsiooni, erihoolekannet, eriarstiabi, lapsehoiuteenust. Isikute terviseandmete näol on tegemist eriliigiliste isikuandmetega. Tööle kandideerijate ja töötajate isikuandmeid töötleme Töölepinguseaduse alusel.

    Teie andmeid töötleme nõusoleku alusel, lepingu täitmiseks, juriidilise kohustuse täitmiseks, füüsilise isiku eluliste huvide kaitseks, avalikus huvides oleva ülesande täitmiseks ja avaliku võimu teostamiseks (üldmääruse art 6 lg 1 p a-e).

    Vastavalt isikuandmete kaitse seaduse § 14 lg 2 p 1 on isikuandmete edastamine või nendele juurdepääsu võimaldamine andmete töötlemiseks lubatud andmesubjekti nõusolekuta seaduse, välislepingu või Euroopa Liidu Nõukogu või Euroopa Komisjoni otsekohalduva õigusaktiga ettenähtud ülesande täitmiseks.

    Isikuandmete töötlemise alused – seaduslikkus, eesmärgipärasus, andmete minimaalsus, andmete turvalisuse tagamine ja õigsus. Säilitatakse isikuandmeid kujul, mis võimaldab isikut tuvastada ainult seni, kuni see on vajalik selle eesmärgi täitmiseks, milleks isikuandmeid töödeldakse. Elektroonilisi andmeid säilitatakse sama kaua, kui paberkandjal olevaid andmeid.

    Kliendil on õigus olla unustatud ehk õigus nõuda enda andmete kustutamist. Klient ei saa enda kustutamist nõuda juhul, kui andmete töötlemine toimub seaduse alusel (üldmääruse art 17 lg 3 p b). Isik võib enda andmete kustutamist nõuda ainult sel juhul, kui need on kogutud ilma õigusliku aluseta või isiku enda nõusoleku alusel või teenuse osutamise lepingu täitmiseks (üldmääruse art 17 lg 1).

    Abivahend

    Abivahendi abil on võimalik inimese füüsilist ja sotsiaalset toimetulekut ning tegevus- ja töövõimet toetada või parandada. Abivahendid on näiteks, kuuldeaparaadid, mähkmed, proteesid, kargud, jne.

    Riigipoolse soodustusega on võimalik abivahendeid soetada järgmistel sihtrühmadel:

    • Lastele, kellel on tuvastatud puue. Kuni 18-aastased puudega lapsed saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 90%.
    • Lastele, kellel ei ole tuvastatud puuet, kuid on väljastatud eriarsti tõend abivahendi vajaduse kohta. Kuni 18-aastased puudeta lapsed saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 50%.
    • Lastele (16–17-aastased), kellel on tuvastatud osaline või puuduv töövõime. 16–17-aastased osalise või puuduva töövõimega lapsed saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 90%.
    • Tööealistele, kellel on tuvastatud kas
      •   osaline või puuduv töövõime
      •   puue

    Tööealised inimesed saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 40–90%. 

    18–26-aastased õppivad puudega või osalise/puuduva töövõimega inimesed saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 90%.

    • Vanaduspensioniealistele inimestele, kes on 64-aastased ja vanemad. Vanaduspensioniealised saavad abivahendi soetamisel riigipoolset soodustust 40–90%.

     

    Loe lähemalt sotsiaalkindlustusameti kodulehelt.

    Kas leidsid vastuse oma küsimusele?

    Saada meile kiri
    yhiseltlogo1 (1)

    Copyright 2025 Ühiselt Tervisekeskus OÜ